Obrázek pro kategorii Kino

Kupte si reklamu v kině

Jenoduše se zaregistrujte a naplánujte si svou kampaň

Na GATE4AD najdete reklamní prostor ve všech médiích

Registrujte se
*
*
*
*

Nabídka reklamního prostoru

Potřebujete poradit
s výběrem médií?

Kontaktujte nás a naši specialisté
vám poradí
+420 603 915 664
info@gate4ad.com
Po-Pá 9:00-17:00
Kontaktujte nás a my vám poradíme jak naplánovat efektivní kampaň
Nákup reklamy ihned, bez zdlouhavého vyřizování
Kontaktovat

Reklama v kině



Plánování a nákup reklamního prostoru v kině je svým způsobem velmi jednoduché. Jako u ostatních media typů je důležité si nastavit načasování kampaně, stopáž spotu, vybrat si region (celá ČR nebo jednotlivá města) a definovat si cílovou skupiny a na základě cílové skupiny vybrat možnost zacílení (výběr filmů, multikin atd.), kde chce mít klient reklamu (např. pokud je definovaná cílová skupina Ženy ve věku 20-45 s dětmi ve věku 4-12, tak si klient vybere TOP 4 dětské filmy). Minimální doba pro reklamní kampaň v kině je jeden týden, tj. čtvrtek – středa. Cena reklamy je definována počtem návštěvníků/diváků a také stopáži spotu.

Na českém trhu provozují kina čtyři multiplexy Cinestar a Cinema City, Premiere Cinemas a Golden Apple Cinema, jinak se také nazývají multikina a zajišťují projekci ve všech větších městech nad 50tisíc obyvatel a jsou vždy součástí tzv. nákupních center anebo v jejich blízkosti. Kromě těchto čtyř multiplexů stále fungují i regionální a samostatná jednosálová kina. Kina se stala součástí kulturního života především pro mladší generace a také rodiny s dětmi. Většina multikin digitalizovala svoje plátna a tudíž reklamní spoty pro on-screen reklamu se dodávají v elektronické podobě. Základní ceny reklamy v kině je stanovena podle návštěvnosti kin. Data o návštěvnosti dodávají provozovatelé kin po skončení kampaně. Reklamu v kině lze odkomunikovat jako celorepublikově nebo výběrem měst a také umístění u vybraných top filmů.

Výhodou kino reklamy je nesporně zásah mladší cílové skupiny Všichni 15-40, která až zase tak moc nesledují televizi a další mainstreamová média. A další výhodou je, že divák nemůže reklamní spot přepnout nebo vypnout. Nevýhodou kinoreklamy je relativně náročné plánování, proto je dobré kampaň rozložit do období, kdy kina plánují projekci úspěšných filmů a tudíž je pravděpodobnost vyšší návštěvnosti a tím pádem vyšší zásah cílové skupiny. Další překážkou mohou být produkční náklady na výrobu spotu, popřípadě úprava TV spotu do správného formátu.

 

Formáty reklamy v kině:

On-Screen (na plátně) – reklama na plátně může být odkomunikována těmito formát:

reklamní spot, který je nasazen dle požadavků klienta, tj. spot může být odvysílán:

  • na příslušnou pozici v reklamním bloku (před filmem)
  • na samostatné pozici před filmem, tzv. Top Spot
  • v přestávce, pokud je do promítání zařazena přestávka

statický obrázek, který se objevuje před začátkem filmu

sponzoring znělek

 

Off-Screen (mimo plátno) – reklama mimo plátno může mít tuto podobu:

  • promo v sále (např. reklama na produkt/značku umístěna na podhlavnících sedadel v kinosále
  • stojany, bannery, plakáty, 3D reklama, polepy zrcadel, video projekce umístěné ve foyer
  • sampling (např. rozdávání vzorků produktu k zakoupeným vstupenkám)

 

Mediální pojmy:

CPV (Cost per Viewer) – cenová jednotka, která určuje cenu za zásah 1 diváka v kině

Stopáž – tato jednotka vyjadřuje délku vysílaného spotu

 

 

Registrujte se na GATE4AD.com a získejte přístup do světa reklamy

Nákup reklamy ihned, žádné zdlouhavé vyřizování
Registrovat