TV kampaň na měsíc únor lze objednávat nejpozději do 10. ledna.
Základní cena odpovídá hodnotě jednoho GRP v délce 30 vteřin na všech stanicích PRIMA GOUPE.
Cena kampaně bude vypočítaná na základě požadovaného počtu GRP, stopáže spotu a umístění spotu v požadovaném poměru části dne (Prime Time/Off Prime Time). Po nastavení těchto parametrů se zobrazí aktuální cena reklamy. Reklamu je možné cílit na vámi vybranou cílovou skupinu (pohlaví a věk).
Hotové podklady je nutné dodat nejpozději 5 dní před začátkem kampaně.
1 GRP = 1% DANÉ CÍLOVÉ SKUPINY (VELIKOST CÍLOVÉ SKUPINY VŠICHNI 15+ = 8.600.000, tj. 1 GRP U CÍLOVÉ SKUPINY 15+ = 1% Z VELIKOSTI CÍLOVÉ SKUPINY, tj. 86.000 DIVÁKŮ). VYJADŘUJE KUMULOVANOU SLEDOVANOST DANÉ CÍLOVÉ SKUPINY
NUTNÉ vyplnit evidenční list pro TV spot viz záložka SPECIFIKACE
PRIME TIME = vysílací čas v úseku mezi 17:30-23:30 hodinou.
NUTNÉ vyplnit evidenční list pro TV spot (tlačítko stáhnout)
Stáhnout