Obrázek pro kategorii Billboardy

Kupte si reklamu na billboardech

Jenoduše se zaregistrujte a naplánujte si svou kampaň

Na GATE4AD najdete reklamní prostor ve všech médiích

Registrujte se
*
*
*
*

Nabídka reklamního prostoru

Potřebujete poradit
s výběrem médií?

Kontaktujte nás a naši specialisté
vám poradí
+420 603 915 664
info@gate4ad.com
Po-Pá 9:00-17:00
Kontaktujte nás a my vám poradíme jak naplánovat efektivní kampaň
Nákup reklamy ihned, bez zdlouhavého vyřizování
Kontaktovat

Billboardová reklama



Pro plánování a nákup outdoorové reklamy je potřeba vždy myslet dostatečně dopředu, minimálně s měsíčním předstihem a pokud chce klient objednat reklamní prostor na nosičích, které jsou umístěné na nejlépe viditelných místech, je potřeba tyto plochy objednat i několik měsíců dopředu. Minimální doba trvání outdoorové kampaně je 14 dní (menší nosiče) a 1 kalendářní měsíc (billboardy, bigboardy). Cena outdoorové reklamy je definována cenou za 1 nosič a formátu vybraného nosiče.

Venkovní reklama, tzv. out of home (OOH) jsou veškeré nosiče, které se objevují ve veřejných prostorech, např. billboardy, sloupy pouličního osvětlení, lavičky, plakáty na zastávkách MHD, rámečky v MHD, lavičky, polepy/plakáty v restauracích, fitness centrech atd. Nejsilnějším hráčem na českém trhu, která se zajišťuje OOH reklamu, je BigBoard Praha. Kromě BigBoardu poskytují OOH reklamu také firmy JC Decaux, euroAWK, Super Poster, Mediapharma OOHTV, POS Media, Railreklam. Základní cena je stanovenou plochou, lokalitou, druhem nosiče, popřípadě sítí ploch/nosičů. Zpravidla se outdoorová reklama objednává minimálně na 14dní – 30dní (záleží na typu nosiče nebo síti nosičů) - 14dní (CLV, lavičky, rámečky v metru, sloupy pouličního osvětlení, plakáty na zastávkách MHD), 30dní (Billboardy, Bigboardy).

Výhodou outdoorové reklamy je dlouhodobé vizibilita, což je ideální pro image kampaně, to platí především pro velké reklamní nosiče (billboardy, bigboardy). Další výhodou je bezesporu také možnost výběru cílení (celostátně nebo regionálně), tzv. geografická flexibilita. Nevýhodou nosičů, které jsou umístěné u silničních komunikací, je krátká doba, kdy si především řidiči mohou prohlédnout a přečíst obsah sdělení umístěné na nosiči (Billboardy, Bigboardy), proto je dobré na tyto plochy umisťovat obsah se stručným a jednoduše grafickým sdělením. Pokud by klient chtěla mít outdoorovou reklamu v podzimních a zimních měsících, je dobré myslet na to, že ne všechny nosiče jsou osvětlené a v tomto období je to docela zásadní z pohledu vizibility reklamy. Velkou nevýhodou je také to, že chybí pro český trh jednotný výzkum pro outdoorovou reklamu z pohledu měření zásahu reklamy.

 

Formáty outdoorové reklamy:

Billboard – tradiční nosič, rozměry 510x240 cm

Bigboard – dnes už také tradiční nosič, rozměry 960x360 cm

CLV (City-light vitríny) – tradiční nosič, který je osvětlený, rozměr 118,5x175 cm

Velkoplošné nosiče – jde o nestandardní nosiče (backlighty, super sites, megaboardy, hypercubes, gigaboards, plachty a štíty, city bannery, velkoplošné obrazovky, vodojemy a plynojemy, reklamní balóny, nafukovací poutače)

Ostatní nosiče – tyto nosiče jsou umístěné v ulicích měst (rolling boardy, novinové stánky, media up, telefonní budky, reklamní lavičky, navigační tabule, neon lights, hodiny, mostní konstrukce, reklamní světelné sloupky, plakátovací plochy, reklamní rotundy, tubusy)

Nosiče ve veřejné dopravě - autobusy, trolejbusy a tramvaje MHD, vlaky, reklama na dopravních zastávkách, reklama na jízdenkách a místenkách, reklama ve vlacích, ízdenky a místenky ČSAD EKO reklama, wifi ve vozech MHD

Reklamní nosiče na cílených místech - hudební kluby, restaurace, kina, kadeřnictví a salóny krásy, sportovní centra, tenisová a squashová centra, bowling centra, golfová hřiště, plavecké bazény, zdravotnická zařízení, školy, pošty, městské úřady, dopravní inspektoráty, letiště, čerpací stanice, supermarkety – out store, supermarkety – in store, obchodní centra, zdravotnická zařízení, LCD panely a plazmové obrazovky

Registrujte se na GATE4AD.com a získejte přístup do světa reklamy

Nákup reklamy ihned, žádné zdlouhavé vyřizování
Registrovat